Jaký byl pro BU1 rok 2018
Uplynul další rok. Další rok plný zdvižených trofejí a chycených gólovek. Spousta z Vás se k naší rodině brankářů připojila právě minulý rok. Naopak někteří z Vás s námi jsou od samotného začátku a sledují každou novou inovaci, každý nový model… A my bychom Vám všem chtěli touto infografikou přiblížit, jaký pro nás rok 2018 vlastně byl!
Minulý rok byl bezkonkurečně naším doposud nejúspěšnějším. Přišli jsme s mnoha inovacemi, a tou nejdůležitější bylo zavedení “půlek“. Ano, právě zavedení půlových velikostí bylo něco, po čem jste nejen Vy, ale i my poměrně dlouho dobu toužili. Přece jen každá ruka je jiná, a protože chceme dělat ty nejlepší rukavice na světě, je potřeba každé takové ruce vyjít maximálně vstříc. I přesto ale zůstala nejprodávanější velikostí devítka. Ta tvoří téměř čtvrtinu všech objednávek. Obrovskou zajímavostí je také to, že dětské velikosti nezůstávají nějak pozadu. Nejprodávanější dětskou velikostí je šestka, která dosáhla téměř na jednu sedminu všech prodaných rukavic. Na podrobnější graf, který ukazuje, kolik procent tvořily jednotlivé velikosti, se můžete podívat níže:
Co se týče samotných modelů, minulý rok jsme opravdu nezaháleli. Nejen, že jsme ukázali novou modelovou řadu Signal, kterou si ihned oblíbila značná řada fotbalistů, ať už amatérů nebo profíků, ale vylepšili jsme několik ostatních. Za zmínku stojí například změna pásku u Classic modelu, který jsme vyměnili za pevný neoprenový. Velkých změn se dočkal i All Black model, který dostal jakýsi facelift. Právě tento model vévodí prodejním číslům, i když v těsném dosahu je hned za ním model Sunshine. Další velkou změnou bylo přivedení dvou velmi žádaných modelů, a to byl Blue a Black and White. Celkem jsme rok 2018 zakončili s 45 různými modely. Dopodrobna si prodeje našich rukavic můžete prohlédnout na grafu níže:
Velké změny nastaly i u střihů. Ne tedy úplně z naší strany, spíš z té Vaší. Stále více brankářů totiž zkouší naše hybridní střihy, které se, jak je vidět, zřejmě osvědčily. Prodejům sice nadále vévodí oblíbený Negative Cut, avšak Hybrid Cut ho velmi rychle dohání. První z grafů ukazuje pouze Československý trh, ten druhý celosvětový.
No a teď se pojďme podívat na ty již několikrát skloňovaná prodejní čísla. Co je třeba zmínit je to, že číslo obsahuje také páry prodané velkoobchodně, do fotbalových klubů a brankářských škol. Samozřejmě hlavním podílem jsou rukavičky prodané přes e-shop nebo u nás v kanclu:) Celkový počet námi prodaných rukavic v roce 2018 dělá více než 12 000 párů. Neskutečné číslo! No a kam všechny tyhle lapky strkáme? To Vám rádi ukážeme! Naše rukavice totiž kouzlí na trávnících z půlky světa. Prodali jsme produkty do zemí všech kontinentů kromě Antarktidy, a počet států, kam naše produkty již nakoukly, se neustále zvyšuje. K lednu 2019 mapička vypadá takto: (růžovou jsou vyznačeny země, kam jsme prodali alespoň 1 pár).
Paráda, že? Co si budeme, my jsme spokojení, avšak nehodláme usnout na vavřínech. Pro rok 2019 připravujeme další spoustu novinek. No však uvidíte sami…